niedziela, 17 marca 2013

Torby, torebki, torebunie

Dzisiaj na ruszt wrzucam kilka moich wytworów torebkowych
Na pierwszy ogień torebka uszyta jakiś rok temu, w kolorze brudno-biało-fioletowym:)

Jej wymiary: 42x42 cm + uszy
Wierzchni materiał jest dosyć gruby i sztywny - nie wiem co to, ale tak to bywa ze znaleziskami w szafie; od spodu bawełna w biało-fioletową kratkę

Kolejna to moje najnowsze dzieło, z beżowej cienkiej skóry zapinana na zamek
Wysoka na 35cm, szeroka na 32cm.
Kilka dni zeszło mi z jej uszyciem - bez pośpiechu i presji.

I ostatnia dla mojej Basi:

Również zapinana na zamek,uszyta z różowej zasłony wygrzebanej w szmateksie.
Wymiary: 26x19cm, małe puzzle się zmieszczą:)
Z granatowymi wypustkami pasującymi do kieszonki
I to by było na tyle, chociaż wydawało mi się że mam tego więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz